ÅIF

Nu är jag hemma hos mamma i sandviken. Ganska skönt men inte utan älskling <3 känner mig mycke tryggare när jag har honom i min närhet. Mysigt är det också för den delen.
Men jag ska till honom imån, efter jag vart på köpis och handlat en telefon. Dvs om jag nu hittar någon som passar en sådan skönhet som mig!

Mötet som jag var på tidigare kändes utmärkt. Den hära fotbollssäsongen känns som att det kommer bli mycket bra! Tränare som är mycket possivtiva och träningsvilliga spelare, det låter hur bra som helst.
jag ser verkligen fram emot den här kommande säsongen. Hoppas att det blir mycke träningar & cuper som vi åker på.
Vi i "gamla" flicklaget ska ju åka till Gothia nästa år och spela skiter hur alla! jeeej


Kommentarer
Postat av: Cristel

hihi ja gör det!

haha hade ganska tråkigt igår.. dudå? :)

2008-10-28 @ 10:42:08
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0