destination v37

bigtravel, ticket, ving, apollo och ja alla dessa hemsidor som har resor till ett varmare land lever jag på just nu.
Jag och min familj plus min vän Sophia ska åka iväg v.37 till ett varmt land och bara sola och bada, ja helt enkelt bara njuta av att få vara ledig i solen.
Jag så så grymt taggad & ännu mer när Fia taggar! Det ska bli så grymt roligt, soliga dagar (förhoppningsvis), underbara kvällar med fina klänningar och goda drinkar. MmMMmmM, I likE.

Iallafall har skolan satt igång och ja det är väl helt okej, komma till baka till vardagen.

Kanske dags att ta kvällsfika och sedan lägga sig under det varma täcket.

godnatt


Thailand 2007 Sophia & Jag

Kommentarer
Postat av: Josiee

härligt det såg ut:) Sov så gott:)

2008-09-03 @ 22:38:53
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0